Home About Tips Info Recipes Quotes

Yeay ! Eiffel Tower Paris


Assalamualaikum


Hey hey hey !! Semalam kankanakn dapat khabar berita boleh pergi Eiffel Tower Paris . . Tak percaya ?? Percaya laa percaya laa !! Tak tipu ni . . Bagus laa sapa-sapa yang percaya . . Tapi itu hanya mimpi ku . . Insyaallah kemudian hari boleh pergi . . Hehehe .  . Ada sesapa mau bagi kaki kat aku . . ? Oke tak lawak !

Semalam kawan mak, Kak Ayu datang berbuka rumah kami . . Kebetulan hari tu Kak Ayu pergi Paris aku apalagi suruh laa Kak Ayu tangkap gambar Eiffel Tower . . Aku peminat tegar Eiffel Tower oke . . Series aku minat sangat ! Dari kecik lagi aku simpan angan-angan nak pergi sana lepas aku baca satu novel yang cerita pasal Paris ni . . Masa baca tu aku rasa macam duk kat Paris dah walhal duk ateh katil ja . . Kuikui . . Aku ingat lagi kata-kata kaunselor Osman Affan pernah cakap if kita simpan angan-angan tak mustahil kita dapat . . Masa dengar kisah beliau seriusly aku rasa teruja sangat . .

Haa pastukan Kak Ayu banyak sangat tangkap gambar kat Eiffel Tower sampaikan amik video waktu malam masa lampu menyala-nyala lagi . . Kak Ayu ada cakap kalau tau aku minat sangat dia bawak pergi sekali buat teman . . Huishhhh ! kalau betul laa sumpah aku tak tolak . . Terus setuju . . Haahahah budak tak tau malu !


Ni rantai yang pertama sekali aku beli kot online


2nd time beli kat Menara Alor Setar je bukan kat Paris !



yang ni kawan ayah pergi Paris yang belikan



yang ni yang Kak Ayu belikan . . Gold warna sebab waktu malam eiffel towerkan ada lampu



Susunan mengikut ketinggian . . Hambek kau ! Besor giler Kak Ayu bagi . .


Yeay ! Dah ada empat dah eiffel tower . . Nak tambah lagi laa ! Haa by the way, senang je nak bezakan Eiffel Tower ni dari Paris or beli kat Mesia je . . Kalau betul-betul dari Paris ada tulisan Paris or France kat Eiffel Tower tuu . . Kalau beli kat Mesia memang tak ada perkataan tuu . .


No comments:

Post a Comment