Home About Tips Info Recipes Quotes

Goodbye June, Hello July !


Assalamualaikum




Hari ni hari terakhir bulan Jun . . Sedar tak sedar pukul 12 nanti dah masuk bulan Julai . .Rasa macam tak percaya pun ada . . Bulan ni bulan yang bakal mendebarkan buat semua lepasan KOLEJ MATRIKULASI dan STPM (diploma tak sure bila keluar) ! Ya Allah, harap-harap dapat kos dan universiti yang terbaik untuk aku dan rakan-rakan yang lain . . Amin ! Minggu ke-dua bulan julai dah keluar tapi berapa hari bulan tak tau lagi . . Berdebarrr sangat ohhh !!! Nak keluar jantung nii haa !!! kalau boleh nak bagi semua orang dengar jantung aku ni berdeguppppp >..< JULY PLEASE BE NICE TO ME !! PLEASE !!!!!






4 comments:

  1. amin :) he3 awat berdebar sgt?? yakin boleh..All the best yup..doa byak2

    ReplyDelete
  2. jomm join dear. hadiah menarik :)
    http://nursyafieqahstory.blogspot.com/2013/07/nasha-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. @S.K.A : berdebar sebab tak tauu dpat kos apa . . hee

    ReplyDelete